Para onun zevk onun kime ne nerden alınmış ya da ne kadara almış. allah içinize sindirsin, neden en iyileri giymesinler kii herkes hak ediyor bence en iyisini giymeyi bu dediğiniz markalar burada pahalı yurt dışındakilere bu markalar ucuz örn: trençkot 1 ay evvel 100 euro idi orada çalışan birine göre ucuz bize pahalı