mom24532 balcicegin_annesi mango bazılarının İçi dışı gibi yani naylonumsu ama içi kürklü olanlar müthiş hm den aldım içi kürklü güzel oluyor bir de indirim yakalarsanız lcw defacto parasına alırsınız
ZehraSareMom balcicegin_annesi Zara’dan aldım gayet kalın sıcak tutuyor hatta çok da pahalı değil bi monta göre bakın isterseniz modellere
Mommqueen balcicegin_annesi zara tam canım ama mango bilmiyorum hiç alşverş yapmadım ama oğluma hedıye tişört geldi 12 ay küçük gibiydi bi lokmacık benim aldgım o beden tişörtler daha büyüktü ondan ölçmüştüö
yaseanne1 balcicegin_annesi sizi de yanıtsız bırakmayalım. Zara tam beden. Mangoyu bilmiyorum. H&M tam beden ama tulumlarını kullanıyorum biraz geniş oluyorlar boyluysa bedenini tercih edebilirsiniz. Bir tane montumuz var H&M 12-18 ay tam iyi oluyor kışı çıkarır (15 aylık bebem)
Winner Cok pardon ama geçim derdinde bu markalardan nasıl alışveriş yapıyorsunuz? Mağazaları gezdim ateş pahası..
Solocann Winner haydaaaa sen geçinemiyorsun o geçiniyor sizene ya ne güzel varki alıyor yaa yemin ederim şaka gibi bir ülkedeyiz 🤦🏻♀️
Kelebek1407 Winner herkesin geçim derdi var diye birşey yok. Varsa en iyisi olsun ister herkes sonuçta.
Winner Bu şekilde tepki vermenizi anlayamadım. Herkesin geçim derdi vardır. Yok diyen yalan söyler. Bu markalar şart mı yani
ZehraSareMom Winner Allah Allah niye sorun yaptınız herkes kazandığını istediği yerde harcar belki kendisine çok almıyor ama çocuğuna en iyisini alıyordur bu kimseyi ilgilendirmez.
yaseanne1 Winner kimine şarttır kimine değildir. H&M indirimde kışlık alışverişini oradan yaptım ama LCW’den daha ucuza geldi resmen.
Mom0911 Winner evet benim için şart mesela . Kaliteli giyimler giymesini istiyorum bebeğimin Allah Allah. Buna da şey yapmayın ya bari
balcicegin_annesi Mommqueen doğru mango küçüktü sanırım bende bi ara 12-18 almıştım çabuk küçüldü Zara da tam kalıp o zaman kesin
Nazlchngr-61 yaseanne1 katılıyorum marka diye geçmemek lazım LCWaikiki şu an hepsinden pahalı durumda
Deletedmom5284 Zara tam beden h&m de kızıma sorun yaşamadım 6-9 zıbınlar almıştım çok güzel oldu, zaranın zıbınlarından daha çok beğendim hatta, mangoyu hiç bilmiyorum
HeyMoms balcicegin_annesi ben h&m’den 14 aylık oğluma 18-24 aylık aldım montu.bi tık büyük oldu ama çok güzel
Tugce balcicegin_annesi hm candır gerisi heyacandır diyorum 😅 kumaşlarının hayranıyım. Fiyat/performans olarak da iyiler. Hele indirim denk gelirse ebebek düzeyine iniyor. Bazı montlarda ve şapkalarda bedenleri büyük olabiliyor. Bazı taytlarda bedenler dar olabiliyor. Yorumlardan anlaşılıyor. Onun dışındaki ürünlerde kalıpları tam.