crazymommy iki_prens_annesi https://imgyukle.com/i/kr8Joj Yav kızlar bana bu kargo geldi çok oldu hatta ama daha kutu kargoda görünüyor ve ben yorum yapamıyorum bir sorun olur mu sizce.?????
iki_prens_annesi crazymommy sisteme kayit olmamistr banada ole oluyodu bi kac gun snra yorum tamamladim arada kontrol et duzelir
ikiprensannesi_gul iki_prens_annesi ikili diş fırçası türk kahvesi birer adet nescafe bulut yumuşatıcı bulaşık deterjanı bebek bezi ıslak mendil
iki_prens_annesi _esraaozturkk_ hesabi sil tekrr uye ol ayin 20 25 arasinda kutular cikiyo bonus sorularyla oyna pat diye kutu gelebliyo cnm nasip 🤷
crazymommy iki_prens_annesi Birkaç gün olmadı ki ya 1 hafta mı oldu 2 hafta mı ne oldu galiba günleri saymayı da unuttum 😅😅😅😅🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
iki_prens_annesi crazymommy Allah allah 🤔 ama bu sana sikinti yaratmz cnm sonucta bildrm gelck yorum yap diye veya mail at
crazymommy iki_prens_annesi Tamam canım teşekkür ederim. Meil aklıma gelmemiş ti😬😬😔🤔🤦🏻♀️🤷🏻♀️😂😂😂😂😂 O dedigim kargoyu Kargoİst diye bi kargo getirmişti.
iki_prens_annesi crazymommy Kargoya msj atma denebunuya gir altta sikayet ve öneri icin mail adresi var oraya tikla yaz msjni 😂