Deletedmom896 Hiç yememesinden iyidir diyeceğim ama bir doktordan yaşını geçmiş bir bebeğin yemesi gerekenleri dinlemiştim kızımın yedikleriyle çok az alakası vardı.
Günlük bir yumurta, küçük parça peynir, zeytin,
Aralarda yoğurt , meyve, labneyle karıştırılmış avokado, öğütülmüş ceviz Herhangi biri tek bir ara öğünde verilecek.
Öğlen Ya da akşam sebze,
Öğlen Ya da akşam avuç içi kadar kırmızı ya da beyaz et.
Hatırladığım bunlar.
Doktorun konuşmasından sonra depresyona girecektim çünkü kızım o ara kahvaltısını ekmek ve suyla yapıyordu 😅