MaSe1620 Samett95 benim saçımı sıfıra vurdurmamışlar ve felaket gür saçım var o kadar dökülmeye rağmen tokaları kırıyorum düşünün😅 ve kızımın saçını asla sıfıra vurdurmucam
Nrnfth Samett95 Ben kesmedim hic sacini 2yasina girecek banada herkes dedi ama kizim bana benziyo saclarim ince telli onunda oyle olacak cok belli