Samett95 Bebeginin sacini sıfıra vurdurmayıp, suanda gür saci var olan varmi.şahsen oglumu ben sifir yapmak istemiyorum herkes sifir yap deyip duruyo ben uzattim saclarini 8 aylik suan 1 yasina kadar hic kestirmicem.ve saci hep ipeksi kalcak degil bende ileride elbet gurlesir değilmiş
Balkizlarim Samett95 3 kızımında sıfır yapmadım ilk kızımın hatta hiç kesmedim gür 🎈🤗 birazda genetik yapısı oluyor 3. Seyrek 🙈
[silindi] Samett95 yapıyla alakalı bence. Oğlumunkini 4 aylıkken vurdurduk hem gür hem uzundu 10 gram tuttu
Feyzosunannesi Samett95 Bende burda bekleyim, kızım 1 yaşında hiç kesmedik saçı hiç uzamiyo ve çoğu kişi sıfıra vurun uzar gurlesir diyo ama ben pek inanmıyorum buna yaa
25moonlight2021 Samett95 benim saçımı kazıtmışlar bebekken saçlarım çok seyrek. Kız kardeşimin saçlarını kazıtmamışlar saçları çok gür. Bende o yüzden kazıtmıycam bebeğimin saçını.
tenceretavakuskana Samett95 bence genetık benım sacımı hıc kesmemısler oyle ama uc kısıye daha yetecek kadar sacım var annemın anneannımnde sacları cok gur halalarımn bırınınde oyle bıraz genetık bence
RuzgarMommys Yaptırma sakin Saç genetik bisey sıfıra vurdurmakla falan alakası yok Benim oğlum 4 defa tras oldu simdiyekadar saçları gür cabuk uzuyor doğduğunda da cok saçı vardi bana çekmiş mesela
Kereminannesiii Samett95 oğlum 2 yaşında hiç kestirmedim. Bebek saçlarını döktü ilk saçlarını yani. Şimdi bayağı uzadılar yumuşacıklar ☺️ Benim saç Yapıma benziyor şuan kalınlaşır mı zaman gösterecek
GoGirl Samett95 ben vurmadim sifira sac genetiktir babalarina cekmisler onda sac nerde az nerde basliyorsa onlarda da oyle on tarafi.zaten sifira vurmanin bu konuyla hic ilgili olmadigini soyluyorlar ben hic yakistirmiyorumda bebeklere cocuklara sifir sac elim de gitmez yapmaya
Minikadim Samett95 bence genetik biraz. Kızım 28 aylık çok gür kestirmek istiyorum biraz ama babası istemiyor 🤭
Mom0911 Samett95 bende vurdurmadım hiç . Oğlumun yumuşacık saçları var ama çok 😳 bide çabuk çıkıyor her iki ayda kuaföre götürüyorum saçını kestirmeye
monaroza1 Samett95 Küçükken ben dahil kardeşlerimin hep sıfıra vurdular hemde birkaç kere ama hiçbirimizin saçı da öyle gür değil genetik biraz annemle babamın da saçları çok gür değil daha dokuz aylık oğlum ama ben de yapmayacağım hiç boşuna kel kalıyorlar 😬😅
Ebruea Samett95 bende 0 yaptırmadım oğlumun saçını yazın boynu çok terleyince erkek treşı yaptırdım 20 aylıkken o zamana kadar bebek saçlarına kimseye dokundurtmadım. Saçı da gür değil çünkü bnm saçım gür değil. Babasına benzemiş olsaydı çok gür saçı olabilirdi
Yagmur46 Samett95 Biz vurdurmadik, kızımın saçları gayet de sık ve gür. Arada bir gözünün önüne gelen saçları biz kesiyoruz, maşallah hızlı da uzuyor. Genetik bence. Eşimin de benim de saçlarımız sık ve hızlı uzar.
Cikobon Samett95 kesinlikle oğlumun saçı da çok inceydi kafa derisi görünüyordu yaşında tıraş ettirdik şimdi maşallahı var 16 aylık bu arada 2 kere daha tıraş oldu düşünün kesildikce sertlesiyor zaten sıfıra vurmayın bence hiç yakıştıramıyorum ben ya o güzelim saçları öpüp koklamak varken :(