Ozcntugba Havvakck bu hataya ben düştüm siz düşmeyin gayet güzel almış insanlar da istiyormuş çocuk kilodan yuvarlansın mı sağlıklı olsun yeter annesi elinden geleni mutlaka ki yapıyorsundur güzelde bakıyorsun daha ne alsın çocuk ben artık takılıpta üzmüyorum kendimi valla kimse çocuğunuzu sizden çok düşünemez sizde düşünmeyin artık böyle
asellina20 Havvakck doktorlar bebeklerin doğum kilosunu 6.ayda ikiye katlamalarını beklerler. Sizin bebeğiniz 3 ayda yapmış. Boşverin takılmayın
Vanilya Havvakck O yüzden ilk 6 ay her ay çocuk doktoru kontrolü önemli. Sağlık ocağına bağlı kalınmamalı. Çocuk doktoru bebeğinizin persentil olarak gelişimini daha iyi takip eder ve doğru bilgiyi verir
Gizo87 Havvakck çok güzel hiç üzülmeyin her çocuk kendine özel, gelişiminde bir sıkıntı yok, aldığı kilo da yeterli. Bazen sağlıkçı bile olsa yanlış konuşabiliyorlar. Kendini yenilemeyen de çok maalesef
Mys01-01 Havvakck 2600 doğdu kısım defterinden bakıp yazıyorum 3 ay 10 günde 5500 gelmiş cok iyi mama devam kan damlası devam yazılı 5ay 6 günde yine baslatmadı simdi 6 aya geldik yenı baslıcam
Birmuallime Mys01-01 ama merhaba hatırladım canım çok şükür iyiyiz☺️artık sütüm çekiliyor sadece saparak verdim hep emmedi beni bu ay iyice gitti günde 2 3 kez verebiliyorum sadece gerisi mama onun dışında her şey yolunda sizde nasıl durumlar 😍😍
1prens1prensess Havvakck valla benim kızım 7 aylık daha 6.900 kilosu 3.ayında 4.100 gramdı ve 2.400 doğmuştu ebem gayet iyi olduğunu söylemişti hatta geçen gün tekrar götürdüm doktoe kilosunu düşük buldu ebeye yönlendirdi ebe ölçtü o çizelge varya onada baktı en düşük 7 kilo ama zaten hemen hemen 7 kilo gayet normal zayıf doğmuş bir bebek zaten demişti doktora geri söylediğimdede gayet iyi almış bir sorun yok diye konuşmuştu tabi sizin doktorunuzdan iyi bilemeyiz ama bana gayet normal geldi
Fulyaalin Havvakck bebeğin 1 ayda 500-1000 Gr alması normal kabul ediliyor yani 1 buçuk kilo bile alsa 3 ayda normal yani hemşirelere bakma her insan bir mi kilo alımı veya vücudu hiç takılma canım biz 3 aylıkken 5 kiloyduk şimdi 11 aylık 15 kilo. Ki fazla kilosu çok fazla. Ama sağlıklı mı sağlıklı doktorumuz bir sorun görmedi sende doktorunu dinle
Ayazmom1 Havvakck öyle şey olurmu hiç mesela şöyle düşünün bazı insanlar ben su içsem bile yatıyor kilo yapıyor diyo bazıları ise ne yese zayıf kalıyolar bünyeyle alakalı bir durum hangi anne istemezki çocuğu sağlıklı kilolu olsun ama önemli olan sağlığı kilo zamanla halledilir birşey merak etmeyin
Birmuallime Mys01-01 hangi mamayı kullanıyorsun canım bizim de bu ay az gibi zaten 1 gün vardı heralde aramızda 30 nisan doğumlu oğlum bu ay 300 Gr falan anca aldı sanki
Busraaa333 Havvakck Allah allh bence normal tabi sağlıkçı değilim ama sağlıkçıların dediğinden bildiğimiz kadarıyla çok güzel kilo almış maşallah umarım benim ki de 1 kilo alır ayda
Mys01-01 Birmuallime aptamıl canım mama 5 ayda 550 gram almıs 6 aya az kaldı 1 mayısta bızız doğum tarihi
Ay20 Havvakck senede sağlık ocağındaki hemşire çocuğunun kilosu düşük doktorun bi şey demiyor mu dedi kızlarım ikiz kiloları da doğum kilosuna göre iyi olmasına rağmen çok bende çok öfkelenmiştim doktorum sağlık ocağındakiler boş konuşur sen onları dinleme diyor deyince sustu bozulup bazen bozmak gerekiyor aptal aptal yorumlar karşısında kaldı ki çocuğunun kilosu iyi gayet güzel almış
Omertugra20 Havvakck sağlık ocagımı söyledi bunu kaale bile alma asla götürmüyorum çoçcugumı bile . 3 ayda 3 kilo almış ne alıcaktı 30 kilomu şaka gibiler
Aysin3838 Havvakck keşke bazı mesleklerde bilgisi iyi olanları seçseler gayet iyi kilosu nrsi var kör galiba o hemşire