Ozgebudak_06 Aynur-cimbil1986 Peki genel mı oldunuz lokalmi bende yaptırıcam ama genelde aç kalması gerekiyormuş bir süre o beni çok zorluycak gibi .devleette lokal yapmıyor sadece genel yapıyor
Momsmom Ozgebudak_06 bence lokal yaptirin ozelde. Ufacik bebege anestezi verdirmeyin. Cok pahali degil sunnetler
rua_da_senhora_das_verdades Ozgebudak_06 cumartesi günü lokal yaptırdık 4 aylık oğlumu. Ilk çişini yaparken ağladı birde kucağımda uyumak istedi ilk gün sonrası onun için normal geçti. Imkanınız varsa özel bulmanızı tavsiye ederim. Küçücük bebeğe genel fazla bence. Tabi siz bebeğiniz için en iyisini bilirsiniz yinede 🌿
rua_da_senhora_das_verdades YigitEfeninAnnesii bizim dr umuz her bez almada pipiyi dışındaki deriyi geri sıyırmamızı söyledi. Bebeğiniz kilolu bir bebekse bu sebepten oluyor.
YigitEfeninAnnesii rua_da_senhora_das_verdades yok değil valla aslında bize söylemedi bugün aradım dedi deriyi sıyırıp temizle dedi sadece
Cinarimm5 Benim 1 yaşındaki bebeğimi lokal ile yaptılar . Geneli bilmiyorum ama lokal ile çok rahat oldu
iyikianneyiim Ozgebudak_06 evet bizim doktorumuz eve gelmişti ama lokal olduğu için baya zorlandık sünnet bitene kadar ağladı korkudan elleri ayakları tutulması onu epey korkutmuştu
Ozgebudak_06 iyikianneyiim Evet harektliyse lokalde zor oluyor diyorlar ama genelin şöyle bı sıkıntısı var uzun bir süre anesteziden önce aç kalması gerekiyormuş
Ozgebudak_06 iyikianneyiim Evet çok pahalı Burdada 2200 istiyorlar oyuzden devlette yaptırmayı djsundjm fakat devlette genel yapıyor ve uzun bı süre anesteziden önce aç kalması gerekiyormuş ve çok küçük daha genel için.o yüzden o parayı vercem özelde yaptırıcam büyük bı ihtimal
Sezgiesma Ozgebudak_06 bende 15 günlükken yaptırdım lokal uyuşturuldu 4 gün zorlandım çok memnunum sünnet olurken uyudu zaten
Lossehelin monalissa hemen toparlandı mı peki benim de oğlum 5 bucuk aylık haftaya kısmetse düşünüyoruz zaten huzursuz çok ağlayan bir bebek nasıl zapdedicem bakalım
monalissa Lossehelin inanın hemen toparladı, maşallah diyim ☺️😁 normalde de sakin bebek, o dönem daha da sakinledi, annemeler filan hep öyle söyledi🥰 inşallah an hafifinden atlatırsınız siz de🌺
Ozgebudak_06 monalissa Hayır bende lokal istiyorum fakat devlet genel yapıyor devlette lokal yokmuş.geneldede anestezi den once uzun bı süre aç kalcakmis benim için çok zor olur.muhtemelen özelde lokal yaptırıcam artık son care
Ozgebudak_06 poyrazmoms evet artık lokal yaptırıcam özelde büyük bi ihtimal çünkü okadar saat aç kalamaz bebeğim zaten çok huysuz.ve çok küçük narkoz için
Ozgebudak_06 Aynur-cimbil1986 Evet lokalde yok zaten.genel anestezi de olmadan önce bir süre aç kalması gerekiyor
NmalkoC Ben yenı Yaptırdım 4 aylık ve çok kolay oldu bi yandan emzirdim biryandan sünnet oldu sadece ilk çişinde ağladı daha sonra hiç anlamadık bile bence ufakken yaptırın