Ozgebudak_06 Merhaba kızlar oğlum 5 aylık ve sünnet yaptırmayı düşünüyoruz.genel anesteziyle olucak.ve ben çok korkuyorum öncesi ve sonrası nasil olcak en önemlisi ameliyattan önce bir süre aç kalması gerekiyormuş sanırım.benimki acıkınca hemen emzirmezsem çok ağlar yıkar ortalığı nasıl olcak kaç gündür düşünüp duruyorum.bu konuda bilgisi olan tavsiyeleri olan beni aydınlatırsanız çok sevinirim
fgnrcp2704 Ozgebudak_06 sizin dediğiniz yöntem biraz zor olur sanki benim oğlum 2 buçuk aylık geçen salı günü yaptırdım sadece bölgesel uyusturdu doktor ilk gün biraz huzursuzdu sonra normale döndü
uyus Ozgebudak_06 Ben 3aylıkken sünnet ettirdim.23gün oldu 2tane dikişi kaldi .aç bırakma once ve sonrasında olmadi bana öyle birşey demediler.vede cok rahat gecti ilk gun baya agladi ama ikinci gün agrisi oldukca agladi
iyikianneyiim Ozgebudak_06 biz de 6 aylıkken yaptık 20 gün oluyor henüz. Ama lokaldi. Yine de sormak istediğin birşey olursa yardımcı olurum kuzum
uyus Ozgebudak_06 Benim oglumu sadece o bolgeyi uyuşturdular.zaten 2yaş altinı tam uyuşturmuyolarmiş .
alparlaninannesi Ben 2 aylıkken yaptırdım uyusturup yaptı özelde doktorumuz hemen de emzirdim sadece ilk cisinde ağladı hiç bir sorun yaşamadım sizin şu an tam hareketli zaman bilemedim
YigitEfeninAnnesii fgnrcp2704 ya benim 3 buçuk aylık 8 gün önce yaptırdım böyle pipisi üst taraf şiş gibi ve ucu etin içine giriyor eti geri itince çıkıyor sonra geri içe giriyor normal midir eşim şehir dışında geldiğinde doktoru arayacaz aklıma takıldı🤗
Ozgebudak_06 iyikianneyiim Ozeldemi yaptırdınız canım ben genel istemiyorum ama devlet genel yapıyor ya
fgnrcp2704 YigitEfeninAnnesii bilemedim ki canım bizim şuan etrafı yara olduğu için bişey diyemiyorum sana doktorun numarası filan varsa ara istersen
rua_da_senhora_das_verdades YigitEfeninAnnesii bizim dr umuz her bez almada pipiyi dışındaki deriyi geri sıyırmamızı söyledi. Bebeğiniz kilolu bir bebekse bu sebepten oluyor.
Neseli5 YigitEfeninAnnesii merhaba, bizim de öyle, bizde her bez açışımızda etini ileri geri yapıyoruz, kilolu bizim kide
Evooiboo Ozgebudak_06 genel anestezi gereklilik mi tercih mi bilemem tabi ki ama biz 5 aylıkken lokal anestezi ile olduk ki dönmeye başlamıştı oğlum ilk günden sonra hafifledi bir haftaya tam iyileşti anestezi öncesini de uyku süresine denk getirsen belki aç bırakabilirsin bide uyanınca seni görmemesi oyuncakla oyalanması belki emzirme den rahat geçiştirmenizi sağlar
Ozgebudak_06 Evooiboo Devlette yaptırıcam lokal yoktu sadece genel var mecbur kaldım :( hiç istemiyorum genel ama elim mahkum daha 5 aylık ben nasıl tutucam onu okadar saat aç
Yasoolin 5 aylık küçük bebeğe genel anestezi verilmesi doğru mu acaba ya çok küçük daha ya bende 3 aylık oldu oglum yaptırıcam ama ne biliyim genel istemezdim
Ebru33 Ozgebudak_06 valla canım bizim ki tam anestezi aldo oglum 2 yaşindaydı oda zor işiyor diye zorunlu olmasa aklının ermesini beklerdim o anestezi işi kalmasi felan çok zordu saat 10 da olacaktı olan o saati geçti bile aç susuz kaldı. Ayılma süreçi. Cok sıkıntılı geçti bizimkinin allahım kolaylık versin. Ama kimse zorunlu olmadıgı sürece 2 yaş ve üstü yaptırmasın cok zordu cok
Aynur-cimbil1986 Ozgebudak_06 pişman olması nz 4 aylık yaptırdım hiç sıkıntı olmadı güle oynaya sünnet oldu elini tuttum ilk iğne vururken ağla r ama narkoz vururken
Ozgebudak_06 Aynur-cimbil1986 Peki genel mı oldunuz lokalmi bende yaptırıcam ama genelde aç kalması gerekiyormuş bir süre o beni çok zorluycak gibi .devleette lokal yapmıyor sadece genel yapıyor
Kuku-ve-annesi Ozgebudak_06 ben 2 aylıkken yaptırdım önce uyusturdular sonra yarım saat bekledık o arada emzirdim hep sonra ameliyat yaptılar doktorumuz çok iyiydi zaten onu bile bile yaptırdık sonra 3 gün boyunca yoğun bir bakım yapıldı biraz zorlu bir süreç ama 15 günde geçti bizim ki doktorumuz sürekli zeytın yağı dökün dedi
Seydaerker Kuku-ve-annesi acaba dikiş izleri ne zaman kayboluyor ve dikişin kenarındaki küçük şişlikler
monalissa Ozgebudak_06 10 gün önce olduk tam 5.5 aylıktık, lokal anestezi öneririm, çok rahat geçti. Neden genel anestezi olacaksınız acaba bunu siz mi istediniz, aç kalması zaten bebeğin huzursuzlanma ve ağlama sebebi, imkanınız varsa lokal öneririm🥰
Lossehelin monalissa hemen toparlandı mı peki benim de oğlum 5 bucuk aylık haftaya kısmetse düşünüyoruz zaten huzursuz çok ağlayan bir bebek nasıl zapdedicem bakalım
Ozgebudak_06 monalissa Hayır bende lokal istiyorum fakat devlet genel yapıyor devlette lokal yokmuş.geneldede anestezi den once uzun bı süre aç kalcakmis benim için çok zor olur.muhtemelen özelde lokal yaptırıcam artık son care
uyus Ozgebudak_06 Ben klinikte sunnet ettirdim .özel hastanelerden daha uygun.350 tlye .çokta memnun kaldık .
Evooiboo Ozgebudak_06 yani anneler kardeş felan destek gelebilirse kalabalıkta oyunla oyalarsınız belki seni görmemesi de daha iyi olabilir yanında ama göz önünde olmadan birilerinin desteğiyle ancak halledebilirsin gibi şimdiden geçmiş olsun
iyikianneyiim Ozgebudak_06 evet bizim doktorumuz eve gelmişti ama lokal olduğu için baya zorlandık sünnet bitene kadar ağladı korkudan elleri ayakları tutulması onu epey korkutmuştu