Zaman0686 evet doktora gittim. Doktor ilk elle muayene yaptı sonra ultrasona gönderdi. Sonuç olarak lenf beziymiş herhangi bir problem görmediler bu arada ultrasonda iki memeye de detaylı bakıyorlar orayla bağlantılı olduğu için. Sağ mememde 1 adet normal kist 1 adet de içi su dolu kist varmış ama bunlar milimetrik şeyler ele de gelmiyo. İçi su dolu olanı takip edicez dediler 6 ay sonra kontrole çağırdılar. Yakın zamanda emzirme geçmişim olduğu için muhtemelen ondandır dediler ama yine de tekrar bi gidicem. Lenf bezi şişliği de bi çok sebepten olurmuş. Ultrasonda kötü bişey olmayınca şikayetim de pek olmayınca sıkıntı görmediler. Ama siz yine de kendiniz gidin hem içiniz rahat eder hem bi göstermiş olursunuz