Merhabalar benmde koltuk altımda elleyince sert yuvarlak bişey geliyordu ve sanki orası kesilip dikiş atılmış gibi iz gibi bişey var
genel cerraha gittim yağ birikmiş yağ kisti oluşmuş dedi
emzirdiğm için alamayacağını söyledi. Emzirme bittikten sonra alırız dedi