Zsnbr Postu yeni gördüm lokman hekimin bütün doktorlarına gitmiş biri olarak sadece para tuzağı derim doktorlar ilgisiz. Özel doktorluktan tamamen uzak buldum. Oğlum bir haftadır hasta iki kere bölgede çocuk acile gittim gayet ilgili bir doktora denk geldi. 2 3 gün önce 320 TL e yaptığım testin daha fazlasını bedava yaptık üstüne iki kere serum taktı. Çok beğendim poliklinik için çok iyi bir doktorları varmış daha gidemedim ama kesin gidecem Necmettin Bilici bir bakın derim. Devlet Hastanesi’nde hasta başı muayene 5 dakika ama bunu bilerek gitmek lazım.