Van’ın en büyük sorunuydu bence. 4 yıl kaldım kendim için bile devlet hastanesinde ne sıra bulabildim ne doktor. Son yılımda kızım vardı mecburen özel hastaneye gittik. En son iki nisan caddesinde özel bir klinik vardı oraya gidip memnun kalmıştık. Bir kadın doğum doktoruyla birlikte bir klinikti adını unuttum. Tabi bu 1 yıl öncesinin memnuniyeti şimdi nasıl bilemiyorum. Yine özel oldu ama yazmak istedim.