Ilknurtuba21 Hiç püre vermedim çocuklarıma.ancak öğürmesi filan bunlar normal şeyler.7. Aydan sonra minik parçalarla önüne koyardım tutup ağzına götürdüğü kadar.Tadımlar cam rendeliydi.Patates,havuç vb buharda pişirip minik küpler şeklinde filan vermiştim.Şimdi 9 aylık olmak üzere.Tadımlar bitince 7. Ayda minik parça, 8. Ayda parmak gıda geçtim.Diş de çıkartıyor gene salatalık pırasa havuç vb parmak kesip veriyorum mutfakta ben bir şeyler yaparken veya büyük oğlum (3 yaş) yemeğini yerken, kardeşi de kemiriyor onu izliyor.
Siz korkmayın öğürmesi normal. Hala püreye devam ederseniz sonra blender bebek durumuyla uğraşırsınız ve o çok zor bir durum.