Ilknurtuba21 canım başta çok pütürlü vermişsin ondan alışamıyor bebek , benimki de 7 aylık 6. Aydan beri pütürlü verdim çok sıvı vermedim, pilav bile veriyorum, yiyor çok şükür başta birkaç kere öğürmüştü ama her öğürdüğünde paniklememelisin, hareketsiz kaldığında sıkıntı ama konuşuyor ağlıyor öksürüyorsa sıkıntı yapma , sen pütürlü ver o alışır zamanla 🖤