Minikadam06 canim bebelacta aptamilde denedim ikiside yaramadı ogluma kakasını yapmakta zorlandı. Bebelacta kabizdi aptamilde kabiz değil yani katı degildi kakasi ama 3 gunde zorla yapıyordu ve huzursuz oluyordu. Sma ya gectik rahatladı cocuk. Eğer böyle bi sorun yaşıyorsan sma iyi