Minikadam06 oğlum biraz iri bir bebek olarak doğduğu için anne sütünü desteklemek adına formül süt kullanmamız gerektiği söylendi. Doktorumuz sma ya da hipp kullanın önerisinde bulundu. Sma’yı sadece iki kez verdim ve bizde hırıltı yaptı. İlkinde içti, ikinci içmesinde çıkardı. Daha sonra doktor golden goat diye bir msrka daha önerdi. Keçi sütüymüş. Şuan hipp kullanıyorum, şimdilik memnunum ama golden goat da aldım onu da elimdeki kutu bitince başlıycam