zhrayca2001 dene derim çok memnun kalırsın trendyoldan almıştım ben favorine ekle indirime girio sürekli saten hemen kap. Chicco da bı zaman sonra koku yapıyo emme kısmınin rengi soluyor arkadaşım kullanıyordu ondan biliyorum avent iyidir şaşma derim. Wee baby varya oda güzel uçları düz olan alırsan daha rahat içer . Yuvarlak kauçuk denilen yani anne ucuna benzeyenim çekimi daha zor