zhrayca2001 Kızlar bi öneriniz var mı acaba kafam çok karıştı bitane alıp uzun süre kullanmak bi problem yaşamak istemiyorum açıkcası 1 ay sonra ek gıdaya geçicez ne önerirsiniz damlatmayan sağlam vs.??
BuzluKahve zhrayca2001 avent kullaniyorum, memnunum. 6. Ayinda aldim ve direk kendi tutup icmeye basladi.
Melisyamac zhrayca2001 avent kullanıyordum 6 ay alıştırma bardağı diye geçiyor şuan nuk pipetli kullaniyorum 1 yaşındayız
Morfrenk zhrayca2001 wee baby pipetli aldım 40 tlye. İçer mi sever mi bilemedim tabi ben 9 aylıkken aldım 3 aydır kullanıyoruz. Beklentimin üstünde çıktı
zhrayca2001 Melisyamac memnun kaldınız mı aventten damlatma vs olmadı değil mi sanırım bahsettiğiniz alt kısmı küçük olan suluklardan
ENA Morfrenk benim bebeğim susuyarak uyanabiliyor geceleri, wee babyi yatağında yanına bıraksam, akma vs yapar mı? Kendi içebilecek kabiliyette ama gece akıtıp islanmasindan endişe ediyorum.
Melisyamac zhrayca2001 çok memnun kaldım ben damlatma filan olmadı asla halende durur mavi renk kenarlı kulp şeklinde olan
Anestezist28 zhrayca2001 bende weebaby aldım damlatmıyor ama kızım diş dönemlerinde ağzının içinde oynarken ucu yarıldı anlamadım 8 aylığız zaten hala kendi daha yeni yeni emerek içmeye başladı suyu ondan önce kaşıkla küçük cam biberonla sulukla falan ağzına sıkarak içiriyodum hemen alışmamıştı yani bardaktan şişeden bile içiyo yer geldi mi
zhrayca2001 Anestezist28 allahala benimkide öyle olur mu acaba kafam çok karışık yaa bi 125 ml var küçük bi onların bi boy büyükleri var 250 miydi ne hangisini alacam şaştım kaldım bide emzik gibi olmaz heralde diyorum suluk yani tuttu tuttmadı olayı olur mu olmaz mı bilemedim ama bana olmaz gibi geldi
zhrayca2001 Melisyamac diş dönemi uç kısmında parçalanmalar olabiliyomuş sanırım birde yedek uç olayı yokmuş siz böyle bi sıkıntı yaşadınız mı 🙄
Melisyamac zhrayca2001 dış dönemindede kullandık yalnız dişleri onu sıkacak kadar güçlü çene refleksi olmadığı için öle sorun yaşamadık bide herbebegin farklı bazilarin erken çıkıyor dış bazilarin geç birde sert uçları öle isirmayla hemen kopacak bişi değil 😊 biz ek gıdaya başladığımız an aldık 6 aylıktı 9 aya kadar kullandım her biberon ucunu ısırır ona kalırsa 😁
Melisyamac zhrayca2001 dene derim çok memnun kalırsın trendyoldan almıştım ben favorine ekle indirime girio sürekli saten hemen kap. Chicco da bı zaman sonra koku yapıyo emme kısmınin rengi soluyor arkadaşım kullanıyordu ondan biliyorum avent iyidir şaşma derim. Wee baby varya oda güzel uçları düz olan alırsan daha rahat içer . Yuvarlak kauçuk denilen yani anne ucuna benzeyenim çekimi daha zor
Denizzz88 zhrayca2001 bende yeni aldım 6 ay olucaz anca chicco nun bi alıştırma bardağı üzerinde 4+ ay yazıyor yumuşak uçlu bir tane deliği var yeğenim de ilk başta onu kullanıyordu çok memnunlardı internette yazıp bi bakın güzelmiş oda bakalım bizde kullanınca sever inşallah oğlum
Morfrenk ENA akıtma yapmadı ama gece içip içip çıkarmasın yanında? Pipetin içinde yarım su bırakırsa mesela akabilir hepsinde olduğu gibi. Siz bilirsiniz