Aspik 38+2 de doğum yaptım aynı sorunu yaşadık Doğum esnasında su yutarmış kimi bebek sezeryan benimde 10 gün yogunbakım da kaldı Solunum sıkıntısını da hafif atlatmadık kalp ekosuna kadar bakıldı ve çok şükür 10.günü kavuşabildik İçini ferah tut bol bol dua et Evet çok zor yat kalk ağlardım ama yeterki iyi olsunlar Allah şifa versin güzel anne Onlar çok çok güçlü unutma 🎈