Aspik solunum sıkıntısı toparladıysa eğer beslenme de toparlar kısa süre de antibiyotik başlamışlardır kusması devam ettiği için 3-7-10 gün olarak protokoller duruma göre uzatılabiliyor ama genelde 7 ila 10. günde tapurcu olurlar.Siz kendinizi yıpratmayın nice prematüre anneleri var aylarca bebeklerini kucKlarına alamıyorlar sütünüz önemli olan su an sters yapmayın ki azalmasın o da.ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim ikizlerim oldu 59 günlükler bugun haftasında doğdular sezaryen ile ama oğlumun biri yatmak zorunda kaldı benim de ne kadar sabırlı olursanız o kadar kolay geçiyor bu sürecler.Geçmiş olsun biran önce kavusursunuz inşallah yavrunuza.