Islak mendil hiç kullanmadım alt değiştirme ünitem de üç göz yerim var bir yerinde kuru pamuklar diğer tarafta hep su hazır bekliyor öbüründe de pişik kremi. Önce pamuğa ıslatıyorum siliyorum sonra kuru Pamukla kuruluyorum , pişik kremi sürüp biraz bekliyorum en sağlıklısı bence