ToprakandMom Evde sürekli pamuk kullanıyoruz. Sepetin içine bir şişe kaynamış soğumuş su koyuyorum pamuğu onunla ıslatıp öyle temizliyorum. Eğer ki pamuk kalmamışsa ya da dışardaysak küçük saklama kabında ıslak mendilimiz var mendilleri toplu olarak katını bozmadan suyun altında yıkıyorum deterjanı, kokusu, alkolü gidiyor o şekilde kutulayıp kullanıyorum ağzı kapalı olduğu için kurumuyor. Elini yüzünü yıkayamıyorsam yine onlarla siliyorum. Islak mendil pamuğa oranla daha uyguna geliyor.