Wastermellon14 9 ay 18 günlük kızım bay bay,öpücük,alkış yapıyor,işaret ediyor.gel gel yapmıyor.Ama her şeyini çok erken yaptı genel olarak zaten.aynı gün doğumlu arkadaşı hiç birini yapmıyor mesela yani her bebeğin gelişimi farklı mutlaka yapacaktır.Biz evden giden oldumu kızımı kucağımıza alıp bay bay yaptık hep.ben sürekli kızımı öperim ama o şuan öpmüyor.öpücük diyorum o öpücük atıyor benle karşılıklı.işaretide ben yapardım.işaret parmağımı uzatır şunu mu istiyorsun bunu mu falan gibi gösteririm.bunlar destekleyebilir ☺️🌸