Wastermellon14 oğlum 15 aylıkken falan yapmaya başladı. Bence biraz bebeklerimizi rahat bırakmalıyız. Daha şimdiden o kadar yaristiriyoruz ki, yanlış anlamayın size hitaben demiyorum. Ama çok fazla bu tarz paylaşım görüyorum. Yazık valla bu devirin bebeklerine. Daha şimdiden beklentilerin altında kalıyorlar.