Krm91 kesinlikle yalnız değilsin, az önce eşime sarılıp ağladım ben yapamıyorum bu kadar zor olduğunu bilmiyordum diye… 3 ay 15 günlük bebeğim hala bir düzenimiz yok, yeterli emdi mi diye sürekli saat tutuyorum yok az emdi aç kaldı, ana kucağında durmuyor, annemde durmuyor, sürekli herkes mama ver mama deyip duruyor, sütümü artırmak için galactago aldım su içip içine atıyorum ama sağmadığım için emin değilim, bugün yeterince ilgilendim mi yeterince oynadım mı, kustu biraz üzerini ıslak mendille sildim aa ıslak mı kaldı vs vs inan bitmiyor bu duygular, tek diyebileceğim yalnız değilsin ❤️