Alinin_annesi1 tugcemurat ben oceans d vitamininin kullanıyorum bakıyorsunuz 1 kere damla kaşık olayı yok yani
ipekkizz GoGirl hayır düşük degil zaten baktırdıktan sonra bıraktım. Ek gıdaya basladıktan sonra pekmez verdigim içinde bıraktım.
Oglumunannesiyim aselliyam23 hamileliğimde de kullanmadım doğum dan sonra da kullan dediler tmm dedim yine kullanmadım bişey olmadı bı sıkıntı yok ama bünyeden de değişir
GoGirl Oglumunannesiyim direk olarak ne olabilir ki bebege ileriki donemleri bile etkileyen bir sey bu ben 6 yasindaki cocuguma bile senede 1 kez tahlil yaptirip kullaniyorum
Alinin_annesi1 Eylusunannesiii telefona alarm kurun ben öyle yapıyorum düzenli kullanıyoruz böylelikle
ArasAybarsMoM aselliyam23 bnm oglum 15 aylık ben hala kullaniyorum hele sonbahar kış dönemine giriyoruz mutlaka kullanin wellcare kullaniyorum ben bi fis sıkıyorum hem kullanimi kolay hemde içeriği temiz ama mutlaka kullanin lütfen…
2lokummannesiii aselliyam23 hayır iyi yapmıyorsunuz. D vitamini önemli bir vitamin. O bakımdan içeriği temiz olan mesela ocean markanın kullanabilirsiniz.
Gamzeli2206 aselliyam23 ocean gaz kabızlık yapmıyor ama devletin verdiği içindeki yağdan dolayı yapıyor gaz
Yazannesi1 aselliyam23 peki gazınız kabızlığınız olmadı mı bırakınca ☺️ Tamamen meraktan soruyorum biz kullanıyoruz . Hatta hamileyken 4 çeşit vitamin içtım çok şükür burnum bile akmadı -15 derecede yürüyüşe çıktım ger gün ☺️😬
aselliyam23 Yazannesi1 olmadı değil tabiki ama onun kadar sık olmadı başlarda kullanıp takip ettiğim için soruyrm zaten fikir de almak amaçlı
Tortilla aselliyam23 ablam kullanmadıfı ıcın yıgenımın ayak parmakları esit büyümemiş suan 13 yasında ve cok utanıyor arkadasları dalga gecıyırmus yanı boyle seyler olma ihtimalı war lütfen kullanın