aselliyam23 Ben sadece kış aylarında kullandım. Yaz gelince her gün parka gittiğimizden dolayı yeterli güneş almasını sağladım. Yazın her gün 10-11 gibi öğle güneşi aldı. Güneş kremi sürmedim bu saatlerde. 9. Ay kontrolünde de d vitamini değeri çok iyi çıkmıştı. Doktor güneşten yeterli faydalanmış dedi. Yani demem o ki eğer yazın her gün güneşe çıkarabiliyor saniz,kullanmayabilirsiniz ama kışın mutlaka kullanmalısınız.