tgbmhr ben sadece kurstaki hocanın anlatmasiyla öğrendim ilk girişte de aldım ehliyeti
Yani özel hocaya falan gerek yok
Esim o zaman sevgilimdi ara ara onun arabasını kullanırdım o kadar başka da hiç tecrübem yoktu sıfırdan başlamıştım
Korkulacak birsey yok ama ben sonrasında bir kaza atlatinca tedirgin oldum sürmüyorum
7 senedir ehliyet var unutmadım da ama canim istemiyor sürmüyorum