tgbmhr Kızlar kayıt yaptırcam ehliyete ama en son araba sürdüğümde arabamızı değiştirmiştik ilk kalkışta zorlandım sola dönemedim birden tarlaya sürdüm arabayı. 😁 cesaretimi nasıl toplarım bilemiyorum. naısl oluyor bu sürücü kursu önce onlar mı öğretiyor?
macakizi8 tgbmhr yazılı sınavı geçince direksiyon derslerine başlıcaksın canm 14 saat yani bir hafta sürüyor zaten dersler kendine güven hocalar zaten çok iyi gösteriyor aklin kalmasin sadece derslerini sınava yakın tarihte al ( bizim burda 1 ay önceden gösteriyorlar dersleri sonra sınavda gecmemizi bekliyorlar) ikinciye giricem bende sınava dua et benim için de 💞
ilkgozagrimm tgbmhr evet ama siz sürüyorsunuz arabayı hocanın ayağının altında da gaz fren debriyaj oluyor yanlış bişey yapacagınız zaman müdahale ediyor
UraSsmom tgbmhr Ne kadar zaman içinde 14 saat. Mesela 4 kişi biner arabaya 15er dk sürerdik biz şuan nasıl
Eylusunannesiii tgbmhr ben ders almamıştım esimlede ogrenmem bi hayli zordu isten dolayi firsati olmuyodu ozel hoca ile ogrendm
tgbmhr UraSsmom tam zamanı bilmiyorum da toplamda 14 saat dedi kadın, nasıl olacak onuda bilmiyorum 4 kisi mi bineriz 3 kisi mi 5 kisi mi😁. eşim telefonda görüştüde gidip yüzyüze görüşcem bide salı günü
UraSsmom tgbmhr Benim dediğim gibiyse yeterli olmuyo cnm ben biraz biliyodum kurstada sürdüm öyle yani hiç bilmeden zor olabilir sadece orda öğrenmek. Arabanız varsa eşinle pratik yapsanız da olur illa özel hoca şart değil
Ilkgozbebegim06 tgbmhr bizde sadece ben ve hoca oluyor kurslarda canim sınavda 2 komisyon üyesi birde kendi hocam olacakmış
nneslihan tgbmhr bu sürücü kursuna göre değişiyor galiba. Benim gittiğim sürücü kursu direksiyon dersinde hocayla tektik hep kişi olmuyordu. Toplam 12 saat direksiyon dersiydi. Günde 2 saat sürüş yaptırıyordu İlk 1 saat trafik akışının olmadığı yerde kullandırıp, diğer kalan 1 saati trafik akışının, bayırın olduğu yerde sürüş yaptırıyordu hoca Ders saatleri yeterli gelmişti ilk direksiyon sınavından geçmiştim
tgbmhr UraSsmom araba sürmeyi biliyorum sürüyordum da önceki arabamızı ford focustu , buda opel insignia bi değişik geldi uçak gibi herşeyi basmalı neli tuşlu 🤣 el freni tuşlu geri tuşu joystickli. bu arabayı beceremedim
Ilkgozbebegim06 macakizi8 derslerden hemen sonra sınava girmek mi daha iyi olur ya benim şuan haftaya sınav varmış ama cesaretim yok obur sınava gireyim hocam dedim oda unutursun dedi hemen girmek daha mı saglikli
ilkgozagrimm tgbmhr alın niye almıyorsunuz bende hiçbir bilgim olmadan gittim tek seferde geçmiştim o kadar güzel anlatıyor ki orda ki hocalar birde arabalar yeni olunca yag gibi kayıp gidiyor vala 😀
Ilkgozbebegim06 ilkgozagrimm gerçekten arabalar dediğiniz gibi çok rahat oluyor esiminkini öyle rahat kaldıramıyorum bile ilk sınavda geçmenin sırrı ne ki güvenimi kaybetmek istemiyorum kalıp da ilkte 😊
macakizi8 Ilkgozbebegim06 canım sınava girmesende hakkın yanıyor 4 hakkımız varya girmezsen. 3 hakkın kalıyor ister paranı yatır ister yatırma yanıyor hakkın
Ilkgozbebegim06 ilkgozagrimm oda çok zor işte ben trafiğe çıkınca çok korkuyorum arabalardan sınavda napcam bilmiyorum
ilkgozagrimm Ilkgozbebegim06 hoca yardımcı oluyor tamamen sana bırakmıyor yani yönlendiriyor seni yinede yanında 2 kişi daha oluyor hoca arkada oturuyor ama beni yönlendirildi mesela sinyal yakmayı unutmuştum sinyalini yak demişti