Tubavttr Bence beze var alerjisi. 23 aylıksa biraz zorlanırsınız ama tuvalete veya lazımlığa yapmasını sağlamaya başlayabilirsiniz. Çünkü bu özel bir durum. Benim yeğenim de aynı şekilde 18 aylıkken birden beze alerji başladı. Mecbur öğrendi tuvaleti, çünkü zarar veriyor tenine. Yani sizin de hazır hissetmeniz önemli tabi bu deiğişikliğe