Tubavttr canım ben sizin gibi pahalı bezler kullanmiyorum Sofia kullanıyorum bebeğim 15 aylık elhamdülillah daha pişik olmadı çünkü ben arada bebek pudrası sürüyorum istediğin kadar pahalı güzel bez kullan bez kullandığın sürece pişik olucak biz hasta olduğumuzda bile pede tahamul edemiyoruz hemen kasindiriyor o bebeklerin sürekli altında beni dinlersen bez değiştirip durma pişik kremi de kullanma arada bebek pudrası sür bak bir daha pişik olmicak