realistbirhayalperest Handannnn benimki 6 aylıkken başladı. Şuan 11 aylık hala öyle takılıyor. Hiç emeklemedi. Öyle başladı yürümeye 🤷♀️😂
realistbirhayalperest Handannnn eşim komando, onunla dalga geçtik hep senden iyi sürünüyor diye😂bende emekler diye bekledim ama yok son sürat sürünüyoruz😅yürüyerek yavaş gittiğini düşünüp sürünmeye geçtiği de oluyo 🤷♀️🤷♀️
ikiPrensesAnnesi20 Handannnn Benim kızım 7 aydan 11 aya kadar süründü sonrada emeklemeye başladı şuan 11 buçuk aylık surunmeyi unuttu emekliyoer
Mbal Handannnn bizde öyleydik. :) ‘komando sürünmesi’ komiğime gitti. Bir süre sonra poposunu kaldırmaya başladı hemen sonra da emeklemeyi keşfetti. Öyle oluyor başta merak etmeyin. 🌷
minnakbaby Handannnn benim de ayniydi 9 10 aylikken filan benden gorup normal emwklwmeye gecis yapmisti😁