MinnakAras canım doğrusunu söylemek gerekirse benim bebeğim şöyleydi ;
4 günlükken sarılık değeri 17 deyken fototerapi gördü bir gece bir gündüz kaldı. Ondan sonra sık sık emzirdim + mama verdik , doktor vermemizi söyledi. Maşallah senin ki kadar olunca , gündüz az uyuturdum ben. İşte benim ki çok uykucuydu o zaman 1 saati geçirmezdim gündüz ya da 1,5 saat. Gece de ellemezdim uyusun diye sadece emzirirdim alıp uyandırmadan. Bu şekilde uyku düzeni de oturmuş oldu. Şuan hasta. Burnu tıkalı uyuyamıyor, nöbet tutuyoruz 😢😢