Btlalparsln67 kaç aylık gaz damlası kullanıyor musunuz? Benim ki 8.5 aylık , hasta olunca acil e götürüyorum , doktor röntgen çekiyor bağırsakları gaz dolu bu bebeğin diyor. Mama ile besleniyor benim ki. Aptamil yiyordu şimdi sma aldım ondan veriyorım daha az gaz çıkarıyor. Bakalım düzelir inşallah 🙏🏻😔