Mmeelliikkeee pandemibebegi Görür baya yüksek kalıyor çünkü ana kucakları gibi değil.. e bebek nette tükenmiş ama geçen bizim aldığımız mağazada gördüm vardı .. Haziran indiriminde 2519 a almışız.. mağazalara sordurabilirsiniz belki (3599 indirimsiz haliydi %30 indirimle almıştık )
pandemibebegi Mmeelliikkeee Çook teşekkür ederim. Mağazaya bakalım biz de. Yatış pozisyonu nasıl peki?
Narin9 RumeysaH canım merhaba nasılsın hapyy momdan tanıyorum seni ☺️biz yeni aldık 10 gün oldu joie’nin oto koltuğunu aldık indirimde 1600 tl ye aldık normalde 2600tl ben memnunum gayet güzel yatış pozisyonu çok iyi uzun yolda iyi oluyor. Gerçekten çok çok pahalı oto koltukları bizde kendi bütçemize göre iyi bir oto koltuğu aldık. E bebekte ki çalışanda tavsiye etmişti bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama daha fazla verebilirse besafe de iyi ona da bakabilirsin tabi onun fıyatı daha fazla 😊
Bsrkk RumeysaH yoyko, tommybaby, jusso, baby plus benim bildiklerim 😊 bu markalarda öne doğru yatış kademesi az kalabiliyor bilginiz olsun, 13 kg’a kadar arkaya dönük kullanılması tavsiye edildiği için yatış pozisyonu arkaya dönük daha fazla 😉
Vanilya RumeysaH Birkaç kez çıkarttık taktık mesela oturtuyorum şimdi kırmızıda kaldı geçmeli yeri. Kılıfını yıkadım 3-4 kez rengi soldu. Kızım kustu falan bayağı kötü kullandık.