Eminos RumeysaH kraft almistik indirim vardı adac testi yapilmamis ama 2 yil oldu alali ogluma kullaniyoruz sapasaglam bi urun icinde minderi de var kilosu azken onu takiyorduk 2,5 yasinda oglum kucuk 2 aylik o oturmaya baslayinca da yer degisikligi olacak
RumeysaH Heroki emniyet kemeri ile değil sadcee arabada bi kilit sistemi daha var ona da bağlanmış oluyor
Vanilya RumeysaH besafe aldık. Aşırı memnun değilim ama memnunum. Maxi cosi almayı düşünüyorum birkaç ay sonra.
PinAren09 Merguse onlar bebek 13 kg olana kadar kullanılıyor . Şuan araba da ben onu kullanıyorum arka tarafta kemerle bağlıyorum
RumeysaH Merguse büyüdükçe olmuyor o. Artık oturmak istiyorlar ne yazıkki. O yuzden araştırıyorum bende
Bsrkk RumeysaH yoyko, tommybaby, jusso, baby plus benim bildiklerim 😊 bu markalarda öne doğru yatış kademesi az kalabiliyor bilginiz olsun, 13 kg’a kadar arkaya dönük kullanılması tavsiye edildiği için yatış pozisyonu arkaya dönük daha fazla 😉
RumeysaH Deletedmom99886 arabada isofix var diye isofix bakıyordum sadece emniyet kemeri ile de oluyor mu
Vanilya RumeysaH Birkaç kez çıkarttık taktık mesela oturtuyorum şimdi kırmızıda kaldı geçmeli yeri. Kılıfını yıkadım 3-4 kez rengi soldu. Kızım kustu falan bayağı kötü kullandık.
pandemibebegi Mmeelliikkeee Ya bulamıyorum ben de internette onu almak istiyorum 😢 ne kadara aldınız mağazadan ? Yüksekliği nasıl bebeğim 11 aylık olacak görür mü dışarıyı?
Mmeelliikkeee pandemibebegi Görür baya yüksek kalıyor çünkü ana kucakları gibi değil.. e bebek nette tükenmiş ama geçen bizim aldığımız mağazada gördüm vardı .. Haziran indiriminde 2519 a almışız.. mağazalara sordurabilirsiniz belki (3599 indirimsiz haliydi %30 indirimle almıştık )