Her bebeğin gelişimi farklı sinyaller verildiyse o fırsatı kaçırmamak gerekir diye düşünüyorum. Bu şekilde arkadaşlarımdan duyuyorum düzeliyor sonradan. Çocuğa karşı agresif yaklaşmayın sakin kalmaya çalışın yukarda arkadaş bez bağlamayın demiş ona katılıyorum. Döngü haline gelir alışkanlık yapar ve bu sefer çok sarkar. Acelesi yok elbet ama hazır biliyorken unutmasın. Size bu süreçte sabır diliyorum 🙃