MeLSeR iremferdi similac normal olanı kullandık bebeğimin düzenini mahvetti çok ishal yaptı. Ve yeşil renkli kaka yaptı. Kiloda aldırmadı. Bebeğim tadınıda pek sevmedi o yüzden değiştirdik
iremferdi MeLSeR çok şükür benim kızımda işe yaradı bu mama, kilo alımı çok iyi gidiyor ishal vs yapmadı
iremferdi SEDANURRRR Bu mamayı ilk başta 6 gün içinde 270 gram almıştı kilo alımı çok iyi olunca doktorumuz rapor çıkardı her mama her bebekte farklı etki gösteriyor
Zeynepecek iremferdi bende bu mamaya yeni başladım ve bebeğim şuan beni emmeyi bıraktı mamanin tadini sevdi sanırım siz emziriyor musunuz
Zeynepecek iremferdi Peki kilo alımı nasıl oldu çünkü ben emzirmeyi bıraktım merak ediyorum bebeğim kilo alir mi diye
iremferdi Zeynepecek ilk önce 6 gün denedik 6 günde 270 gram almıştı rapor çıkardı doktorumuz rapordan sonraki 1 ayda da 1 kilo aldı 3400′den 4400e çıktı kilo alımının çok iyi olduğunu söylemişti doktorumuz çok şükür
iremferdi Zeynepecek rica ederim her mama her bebekte farklı etki yapıyormuş mühim olan bebeğinize etki edip kilo aldirmasini sağlayacak mama markasını bulmak bizde daha öncesinde birkaç çeşit mama denemiştik similac elecare ile kilo alımı oldu
dmrdln Merhaba benim bi sorum olacak, bu elecare markasını içerken bebeğiniz tadından dolayı zorlandı mı
enyedirenk dmrdln vanilya şurubu kattik 1 ay kadar. Sonra katmasak da içmeye basladi bazen. Şurup markasi nom
balli_katmerim38 Benim kizim elecrltrayi sevmedi icmiyo 5 aylik vanilya denedim kendi sütümü denedim pekmez denedim yok hicbirini icmiyo napacam kaldim oyle yaa
Zeynepecek dmrdln kızınız da mama kullanmasına rağmen arada yüzünde kırmızılıklar çıkıyor mu acaba minik minik
dmrdln Zeynepecek similac elecare kullanıyorum, hayır çıkmadı aksine mama değişince tüm yüzü söndü ama giysiler de yapıyor şimdi sadece %100 pamuk giydirmeye çalışıyorum