ooglanannesii ggry3535 ben 3 aylıkken yaptırdım10 gün içinde hiç biseyi kalmadı ama iki gün çok ağladı.
cikolatahurma ggry3535 ben oğlumu 15 günlükken yaptırdım ilk zordu ikimiz içinde sonrasında çabucak iyilşiverdi iyikide yapmışım bence ne kadar erken o kadar iyi çocuk büyüdüğünde anlayacak yaşa geldiğinde kendisinde hem bir travma hem de geç iyileşmekte.
Aysungokaygoktug ggry3535 benim ikizlerim de ikisinde de bitiklik var dedi dr suan 3 ayliklar dr ocagın ilk haftasina gun verdi ozmn 6 aylik olacaklar ikisi birden sunnet olacak
rua_da_senhora_das_verdades ooglanannesii ayyy siz daha kötü olmuşsunuz. Ben ilk gün yoğun olmak üzere iki gün sürdü. Şimdilerde üzerimden yük kalktığını hissediyorum.
ooglanannesii rua_da_senhora_das_verdades çok şükür geçti gitti sütüm de geldi tekrar iyi ki yaptirmisim
baybbal ggry3535 ben erken dönemde yaptiracaktım ama hem dayanamadım hem de araştırmalarım sonunda penis tam olğunlaşmadığı için egrilikler olabiliyor denildi o yüzden ya 1-2 yaş arasında yada 7 yaşında düşünüyorum