Bende hiç kıyamıyorum ama bebeklerimizin sağlığı için yaptırmamız lazım sanırım sünnet olmayınca idrar yolu enfeksiyonu artıyormuş bizimde başımızdan fıtık ameliyatı falan geçti yeni doğduğu dönemde açıkcası çok canı yanacak diye korkuyorum 3 aylık bebekte iyileşme süreci falan ne kadar sürüyor acaba arkadaşlar