Badeeee Bizimde 4 aylık olacak eller hep ağızda, doktorumuz 3. ayın başında söylemişti zaten böyle dünyayı tanıyacak diye engellememeliymişiz, hatta uyuma sırasında en büyük sorunumuz el emmek oluyor 😁
ATC Serpil1996 2 aylıkken başladı 4 aylık oldu hala emiyor engel olmayın ellerini tanısın diyorlar çok olmamak şartıyla bırakıyorum emiyor oynuyor 😊