Nejlavrl Emelingoo evet valla bana düştü yazik küçücük bebekten içtiğiniz sigaranin zevki daha iyi demekki cok yazik
Emelingoo Nejlavrl benim postumu iyi okumadın sanırım. Sigaraya başladım başlamaz olaydım, falan filandan çok korkuyorum gibi cümleleri görmedin heralde. Onca yazan var sigarayı keyifle içip cocuğuna bişey olmadığını söyleyen.. neden bana yürüdün bitek? Bence işine bak sen. Daha başarılı olursun.
Redpepper Maalesef içiyorum 3 tane, emzirdikten sonra içip 2 saat bekliyorum genelde ama bazen bebek istiyor o zaman üzülüyorum. Sütüm aynı gibi, uyku ve su etkiliyor benim sütü
guneskorsi sigaranın her hali zararlı arkadaşlar. güvenli dozu falan yok. ister paket paket iç ister tek tük. sütünüz azalmasa da yine de etkiliyorsunuz bebeklerinizi. üstünüze sinen kokusuyla bile etkiliyorsunuz. ben de kullanıyordum öncesinde. şartlanırsanız eminim bırakırsınız. annelik içgüdüsüyle nelerin üstesinden geliyorsunuzdur bunu mu halledemeyeceksiniz. birbirinize destek aramayın içme konusunda… zarardan başka bir şey değil çok iyi biliyorsunuz. vicdanınızı rahatlatmaya çalışmayın. kimseyi yargılamıyorum iyi anneler olmak için hepimiz çabalıyoruz biliyorum bu iyiliği de hakediyor kuzular:)