Hamileyken içmedim. Doğumdan sonra hastane sureclerimiz oldu o kadar kotuydum ki günde 1 tane içmeye başladım o süreçte.sehir Hastanesi’nde yattık ama orada korkudan soramadım,ozel.hastanedeki doktor a sormuştum günde 3taneye izin var anne stresi sigaradan daha fazla zarar verir bebeğe demişti.(kimi doktor asla der tabiki) şimdi günde 2tane içiyorum bazen 3 tane. Asla geçirmedim bu sayıyı ve her seferinde sigara sonrası emzirdigimde vicdan azabı,üzüntü,huzursuzluk duyuyorum yine de her gün 2 tane içmeye devam ediyorum.