Aalya stella dolar ile gelıyor o yüzden normal olabilir 4 sene önce falan kardeşim 5bin e takmıstırdı
mrv5556 Evrem94 mardindeyim 🤣 çok uzak canim yine de sağol. Buraya da yeni taşındım zaten biyer de bilmiyorum bakalim araştırıcam artık.