stella Bugün bir yere sordum 14.000 dedi ya küçük bir yerdeyim aslında bu kadar tahmin etmiyordum. Yakın zamanda taktıran var mı? Dolgu da tanesi 300 müş. Normal mi bu fiyatlar
Adababy stella mayıs gibi gittim 3 tane köprüm yenileneck 3 diş çekimş kanal tedavi falan var 17 bin dedi
30undabiranne stella oooo okadar olmuşmu ya. ben valla 5sene önceydi 6binlira. Dolgu iyiymiş benim gittiğim yerde 500 normal kanals 900
kirmizibasliklikiz_ stella 3 yil once 6 bine yaptirdim ama benden sonra baslayanlar 8 9 yaptirmisti simdi 14 olmustur 🤷🏻♀️ her sey cok pahali
BernaEkin 5 yıl önce kızım 8 bine 1 yıl önce de oğlum 14 bine taktırdı dış telini. Artık fiyati makul olan bişey yok malesef
mrv5556 stella bende taktırmak istiyordum ya çok pahalı olmuş hersey 🙄 sadece özel de mi takiyorlar devlet dış hastanesinde takmiyorlar mi
stella mrv5556 malesef her şey çok pahalı😞 devlet 18 yaş altına takıyor ama sıraya alıyorlar 2 yılda falan anca geliyor sıra
Adababy mrv5556 takarlar belki bende devlete gidiyorum ilk başta korkuyordum yapamazşar falan yada baştan sağma yaparşar diye. Çok güzl diş çekiyolar sıfır his 😄
Adababy stella bugün markete gittim. Baklavalık yufka aldım yüz için ağda aldım bi rezene çayı aldım bi sigara aldım 100 tl tuttu