Deterjanhanim SeyGar Perşembe günü bizde yaptırdık iki koldan yaptı birde ağızdan damla verdi. Şüphelendim şimdi ya niye bacaktan yapıldı ki sizin. Acaba oğluma covid aşısı falanmi yaptılar. Taktım şimdi kafaya
SeyGar Deterjanhanim inşallah öyle bir şey yoktur. Ben de şaşkınım şu an neden bacaktan yapıldı diye.
Deterjanhanim SeyGar gerçi ateş falan olmadı oğlumda sadece aşı yapılar bı tane kolu biraz şiş o kadar sizde ateş falan yaptimi
MutluYaprak SeyGar acaba canı acıdığı için bilinçli mi basmak istemiyor dikkatini dağıtarak yürütün oynarken dikkat edin aynıysa pazartesi ebenizle iletişime geçin
SeyGar MutluYaprak yok sanmıyorum bilinçli yaptığını. çünkü duş aldırdım yağ sürerken özellikle ovdum hiç tepki falan vermedi. Bi yeri acısa ayy diyor normalde