SeyGar Pazartesi günü oğlumun 1.5 yaş aşısını yaptırdık. Bugün cumartesi oğlum aksayarak yürüyor, herhangi bir yere çarpmadı, düşmedi. Aşıdan mı oldu acaba? Böyle bir durumu yaşayan var mı? Kendiliğinden mi geçti, doktora mı götürdünüz?
MutluYaprak SeyGar eltimin çocuğuda aşı olduğu gün üstüne basamıyordu ama ertesi güne bişey kalmamıştı
Egehaninannesii SeyGar Bir buçuk yaş aşısı iki kola yapıldı bizim birde ağızdan damla verdiler. Sizinki bacağa mı yapıldı bu nasıl oluyor
Mlke301020 Egehaninannesii normalde bacaktan yapılıyor sizin hemşire koldam yapmış kilolu mu bebek belki o yüzdendir
Sezinnur Egehaninannesii bizim bir buçuk yaş aşısı bacaktan yapıldı. Fakat sonra öğrendim ki bir yaşından sonra aslında koldan yapılıyormuş. Bacaktan yapılması damarlara zarar veriyormus. Saglik Bakanlığı’nın bu konuda talibati varmis. Başka bir sağlık ocağı hemşiresinden duydum bunu. Fakat bazı hemşireler işine nasıl geliyorsa öyle yapıyor sanırım. Bende hala çok sinirliyim bu konuda bidahaki gidişimde patlayacam
SeyGar Egehaninannesii evet bi tane kola bi bacağa bi de ağızdan damla verildi. Neden ki ben de şaşırdım şu an
Egehaninannesii Sezinnur Bizim ebe iyidir ne bilim kafamda dalgin zaten hiç araştırmadım burda da bacaktan yapıldığını gördüm acaba yanlış asi mi yaptı dedim kendi kendime
SeyGar Sezinnur artık gerçekten ne nasıl bilemiyoruz. Hemşirelerin keyfine kalmışsa aşı yapılacak yer vay halimize. Allah ım bütün çocukları korusun 🙏
bayankitapkurdu SeyGar benim oğlumun da 1,5 yaş aşısı ağır geçti biraz. Şişmişti elletmiyordu. Sonra kendiliğinden geçti
MutluYaprak SeyGar acaba canı acıdığı için bilinçli mi basmak istemiyor dikkatini dağıtarak yürütün oynarken dikkat edin aynıysa pazartesi ebenizle iletişime geçin