Tugceasel16 Bizde bugün 3.ayını bitirdik 3-4 gün öncesine kadar neler çektiğimi Allah bilir🤦🏻♀️ Gaz sancıları , çığlıkları , sürekli ağlamaları, meme reddi vs aşırı stresliydi. Bebeğimle beraber bende deli gibi ağlıyordum, 3. Ayda herşey yoluna giriyor derlerdi gerçekten öyleymiş Şüküler olsun şuan çok mutluyuz, herşeyden keyif alıyoruz bunları yaşayanlar varsa geçecek içinizi rahat tutun 😅🥰😀