Tugceasel16 bizde 3 ay 3 günlüğüz gaz sancılarımız baya azaldı eskisi gibi çığlıklar kopmuyo çok şükür.🤲 Artık konuşurken mama yerken veya emerken gözlerinin içine bakıyor. 😊Gülümsüyor agu ve bazı değişik sesler çıkarıyor🥰. Bir de eline bişey verince tutmaya başladı artık. Çok şükür bugünlerimize🤲